Известие

Collapse
No announcement yet.

При използване на светлинен клаксон премигват и късите..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз нещо не можах да свана въпроса.
    1.Като дадеш светлинен клаксон(придърпаш лостчето за фаровете) светват и късите и дългите светлини.
    2.Когато са включени късите и дадеш светлинен сигнал или включиш на дълги, за момент има пад на напрежение(в някакви нормални граници все пак) вследствие на мощните консуматори които включваш и е нормално да премигнат късите светлини(в случая ксенона който си сложил, понеже той работи на определено напрежение и падне ли под определена стойност на момента изгасва) Колкото по слаб е акумулатора толкова по чувствително ще е премигването, динамото също има значение дали зарежда добре.Взимаш един мултицет и всичко ще се изясни.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #17
      Няма кво да мери. Да слага реленца + кондензатори и да си знае, че на 100% ще му свети всичко. Аз как шях да се пребия така венъж. Карам по тъмно на дълъг път. Пускам дълги, но не се усещам, че ми изгасват късите и след секунди насреща ми излиза кола. По навик връшам дългите и ЯДЕЦ. Оставам без фарове. До де прищракам да светна късите отново, ми се присра 100 пъти. Че всичко това ми се случи в завой! С кондензаторите и директното захранване от акомулатора нищо не премигва никога
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment

      Working...
      X